Digitalisera er kundtjänst
Kundportalen ökar servicen och minkar
ert administrativa arbete.
Boka en demo

Kundportal - stärker varumärket minskar administration nöjdare kunder

Kundportalen nås både via mobil och dator och ger slutkunden en överblick över bokningar, fakturor, ärenden m.m. Kundportalen stärker ert varumärke, höjer servicenivån och minskar er administration. Inte bara kan kunden göra en del av jobbet själv utan kunden har dessutom tillgång till informationen dygnet runt.

Vi är mycket nöjda med TimeWave Kundportal. Vi får in ärenden varje dag via Kundportalen, och det är smidigt för både oss och våra kunder. Det minskar belastningen på vår kundtjänst, eftersom kunderna kan se sin nästa städning, information om fakturor, och mycket annat.

Varje ärende som kunden kan hantera själv innebär att ni spar tid vilket innebär förbättrade marginaler och frigör tid för verksamhetsutveckling. Kundportalen ligger på egen sub-domän och anpassas till er hemsida och profil med logotyper samt primär- och sekundärfärger. Exempel på ärenden som kan hanteras via Kundportalen:

  • Se kommande och utförda uppdrag med utförare och bokningsinformation.
  • Se alla fakturor med betalstatus och fakturainformation.
  • Skicka in bokningsförfrågor.
  • Begära extrajobb/justeringar av kommande uppdrag.
  • Meddela avbokningar eller andra ärenden
  • Kommunicera med er kundtjänst.