CRM Ärendehantering
CRM Ärende är en tillvalsmodul för ärendehantering som medger kraftfull och effektiv hantering av inkomna ärenden. CRM Ärende kan användas för att hantera såväl interna ärenden och externa kundfrågor.
Allt på samma ställe
Med CRM Ärendehantering kan kundärenden enkelt skapas och därefter enkelt hanteras genom att tilldelas ansvarig personal, status, uppföljningsdatum m.m. Med CRM Kund ligger allt integrerat kopplat direkt mot kund i systemet och inget riskerar längre att falla mellan stolarna eller glömmas bor. Externa formulär kan även kopplas, via vårt API, direkt till CRM, på så vis kan kundärenden rapporterade på er hemsida komma direkt in i systemt för hantering, men färdig koppling till kund.

Direkt från fältet
Med TimeWave Mobile kan man tillåta sina anställda att skapa ärenden direkt på fältet. Har något gått sönder hos kunden? Den anställde lägger direkt in ett ärende varpå detta sedan presenteras direkt, med koppling till aktuell kund, för administratör. Slut på telefonsamtal, sms, och handskrivna lappar!
